دانلود بازی Dreamfall Chapters Book One Reborn برای PC

درباره سایت



    به وبلاگ من خوش آمدید

عضویت سریع



نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری

ورود اعضاي سایت



نام کاربری
رمز عبور

امار سایت



  • افراد آنلاین : 1
  • بازديدهای امروز : 10
  • بازديدهای ديروز : 13
  • ورودی امروز گوگل : 1
  • ورودی گوگل دیروز : 1
  • بازديدهای این هفته : 10
  • بازدید این ماه : 1242
  • بازدید سال : 10508
  • كل بازديدها : 161879
  • 3.149.213.209
  • كل کاربران : 7
  • كل مطالب : 233
  • كل نظرات : 1
  • امروز :

نظر سنجی



    نظرتان درمورد سایت ما چیست؟

تازه های سایت



پربازدیدترین ها



اسکریپتهای اختصاصی



    1

بازی Dreamfall را می توان یکی از برترین بازی های سبک ماجراجویی دانست که قرار است در چندین قسمت منتشر شود. این بازی شامل ۵ قسمت خواهد بود و این قسمت ها به یکدیگر متصل می باشد. داستان بازی از این قرار است که گروهی به زمان آینده سفر کرده و در آن زندگی می کنند. این بازی یک بازی داستان محور است که درباره ی تصمیمات و عواقب آن، رویاها و واقعیت، جادو و علم، آشوب و سایر موارد صحبت می کند. بازی Dreamfall یک بازی احساسی، بزرگسالانه، تاریک، جادویی و بسیار جذاب است که با سورپرایزهایی که در بازی رخ می دهد شما را جذب خود خواهد کرد.

 

Dreamfall Chapters Book One Reborn PC-FLT

 

Dreamfall Chapters pc cover دانلود بازی Dreamfall Chapters Book One Reborn برای PC




ادامه مطلب نظر ()
690
تاریخ : جمعه 2 آبان 1393 زمان : 21:9

نسخه جدید بازی فوق العاده محبوب و مملوء از جایزه Sleeping Dogs با نام Definitive Edition (نسخه قطعی) عرضه  شده است که در این نسخه، تمامی محتوای بازی دوباره بررسی شده، دوباره ساخته شده و مستر دوباره برای کنسول های نسل جدید (هشتم) شده است. تمامی ۲۴ DLC که در قبل برای این بازی ریلیز شده در این نسخه قرار دارد، و دو داستان اضافه بازی نیز با نام های Year of the Snake و Nightmare in North Point نیز در این نسخه گنجانده شده است. شاید بتوان گفت با این بهبودهایی که در مسائل تصویری و صوتی بازی صورت گرفته است، هیچ موقع هونگ کونگ را در یک بازی به این زیبایی ندیده اید!

 

Sleeping Dogs Definitive Edition PC-CODEX

 

Sleeping Dogs Definitive Edition pc cover دانلود بازی Sleeping Dogs Definitive Edition برای PC




ادامه مطلب نظر ()
801
تاریخ : پنج شنبه 17 مهر 1393 زمان : 19:31

بازی Silence of the Sleep یک عنوان انحصاری برای PC می باشد که در سبک ۲ بعدی و در ژانر ترسناک و ماجرایی ساخته شده است . در این بازی شما در نقش مردی به نام Jacob Reeves بازی خواهید کرد ، کسی که دلیلی برای ادامه ی زندگی ندارد . او برای پایان دادن به این بدبختی ، خود را وارد یک خواب عمیق می کند . اما زمانی که او از خواب برمی خیزد ، حافظه ی خود را از دست داده است و دنیای قبلی او برایش ناآشنا هستند . ماجراجویی از این جا آغاز می شود و او به دنبال یافتن جواب برای این اتفاق است . یکی دیگر از نقاط قوت این بازی موسیقی متن آن است که برروی پلیر تاثیر خواهد گذاشت . سازندگان بازی را به گونه ای طراحی کرده اند که بین ۲ ژانر بازی یعنی ترسناک و ماجراجویانه ، اعتدال برقرار باشد و از این رو آن ها می توانند محیط ها و مراحل زیبایی را خلق کنند .

 

Silence of the Sleep-POSTMORTEM

 

Silence of the Sleep دانلود بازی ترسناک سکوت خواب Silence of the Sleep




ادامه مطلب نظر ()
634
تاریخ : دو شنبه 14 مهر 1393 زمان : 8:56

عنوان Mind Path to Thalamus یک بازی پازل اول شخص است با سبکی جدید و خلاقانه در محیط های با طراحی عالی می باشد. پازل های بازی بر اساس تغییر آب و هوا ، چرخش روز و شب ، باران ، مه و سفر در بین فصول طراحی شده اند و به راحتی می توانید آنها را تغییر دهید . شخصیت اصلی داستان مردی است که در حالت بیهوشی و کما ، در ذهن خود گیر کرده است ، تنها راه نجات او از این وضعیت حل پازل های بازی است . در این بین از محل های مختلفی مانند جنگل های فانتزی ، غارهای تاریک ، جهانی متشکل از آب و یخ دیدن خواهید کرد که هریک به گونه ای احساسات او را بازگو می کنند .

Mind Path to Thalamus-CODEX

 

Mind Path to Thalamus PC دانلود بازی Mind Path to Thalamus برای PC

 




ادامه مطلب نظر ()
1571
تاریخ : شنبه 22 شهريور 1393 زمان : 20:12

در زمان های خیلی قدیم، سرزمینی بود که توسط یک پادشاه عادل اداره می شد و اسم این پادساه آرنور بود. دخترش داهلا، زیباترین و باهوش ترین دختر سرزمین بود. بسیاری از سرزمین های دیگر برای خواستگاری به آن جا آمده و درخواست ازدواج کرده بودند ولی هیچ کس به اندازه کافی برای دهلا خوب نبود. در هر صورت، در کمال تعجب، پسری با نام فین دل آن را می برد. پس از گذشت مدتی، بالاخره راز عشق آن ها فاش می شود و باعث عصبانیت پادشاه می شود! به کمک پادشاه بشتابید و همراه وی و معماران به جستجو، جمع آوری، تولید، تجارت، ساخت، تعمیر و کار برای هرچه بهتر انجام شدن کارها بپردازید. ولی مواظب باشید! رقیب حسود و پر از جاسوس شما، یعنی اوهیل، در کمین است!

Kingdom Tales 2 v1.0 PC-ZEKE

 

Kingdom Tales 2 pc cover دانلود بازی Kingdom Tales 2 v1.0 برای PC




ادامه مطلب نظر ()
806
تاریخ : شنبه 22 شهريور 1393 زمان : 11:28

– این بازی در ژانر ماجراجویی قرار داد ولی درگیری های مختلف در بازی میتواند آن را به سبک اکشن بودن هم نسبت بدهد. شخصیت اصلی این بازی کلمانتین نام دارد که در طی ۵ فصل بزرگ میشود, وی یک دختر جوان یتیم است که در دنیای آخرالزمان ارواح گیر افتاده است, او باید یاد بگیرد که چجوری خود را از مخمصه ها خلاص کند و برای زنده ماندن خود تلاش کند. در طول بازی کلمانتین در شرایطی قرار میگیرد که اصول اخلاقی خود و غریزه خود را برای بقا زیر پا میگذارد, وی همواره به دنبال یک جای امن است. تصمیمات و اقدامات داستان در اطراف شما تغییر خواهد کرد و بازی در طی ۵ قسمت جذاب تر میشود. کلمانتین در بازی با چالش های مختلفی روبرو میشود که گیمر باید وی را همراهی کند. The Walking Dead Season 2 در مقایسه با فصل اول گرافیکی و هیجان انگیز تر شده است.

The Walking Dead Season 2 Episode 5 PC-CODEX

Episode 5 Only added!

 

The Walking Dead Season 2 Episode 1 pc cover small دانلود بازی The Walking Dead Season Two Episode 5 برای PC

 




ادامه مطلب نظر ()
899
تاریخ : شنبه 22 شهريور 1393 زمان : 11:28

در ورای متروپلیس پر سر و صدای آرماندو، بوانا به همراه کیتو و لینا به دنبال ردپاهای پدر گمشده اش می گردد. در جست و جوی سرزمین اسرارآمیز آندرلند، آن ها با یک دنیای تاریک و اسرار آمیز آشنا می شوند که در آن کاپیتان کناندودو فرمانروایی می کند. در قسمت دوم این بازی، کسانی که برنامه ریزی نقشه ها را انجام می دهند به سمت فضای مرموز "ادج" سفر می کنند و سعی در کشف اسرار در آن منطقه دارند و سرانجام به شهر "پورت آرتو" می رسند که در آن جا توسط تبهکاران دستگیر شده و باید راهی برای فرار از قانون و آن ها پیدا کنند!

The Journey Down Chapter Two PC-CODEX

 

The Journey Down Chapter Two pc cover دانلود بازی The Journey Down Chapter Two برای PC

 




ادامه مطلب نظر ()
2116
تاریخ : شنبه 22 شهريور 1393 زمان : 11:27

بازی سفر خانوادگی ۲ (به انگلیسی: Famili Vacation 2) یک بازی ماجرایی می باشد که شما در آن باید به خانواده ای در جهت آماده سازی وسایل سفر کمک کنید تا آن ها چیزی را جا نگذاشته و از سفر خود لذت کافی را ببرند و شما باید از چیزهایی که "مادر طبیعت" پیشنهاد می کند استفاده کرده و آن ها را پیاده سازی نمایید. در این بازی شما به شهرهای مونتانا، اوهایو و سایر شهرهای امریکا سفر می کنید و جاذبه های طبیعی بسیار زیبا را در سرتاسر این مرز و بوم تجربه خواهید کرد! در نزدیکی ستاره ها چارد برپا می کنید و همراه این خانواده ی دوست داشتنی خواهید شد.

Family Vacation 2 Road Trip v1.0 PC-ZEKE

 

Family Vacation 2 Road Trip cover دانلود بازی Family Vacation 2 Road Trip برای PC

 




ادامه مطلب نظر ()
1069
تاریخ : شنبه 22 شهريور 1393 زمان : 11:26

تعداد صفحات : 1
صفحه قبل 1 صفحه بعد

آخرین نظرات



    حسین - تو چیکار کردی بازدیدت اینفدر شده - 1393/6/21

خبرنامه






دانلود اهنگ جدید